Haha, så fouktansvät oligt!

"Det här kanske är första gången du hör någon säga nått så dumt eller knäppt, men förra fredagen lyfte du på armen, och då sa jag till mitt sällskap att jag skulle fan kunna slicka dig i armhålan, för att du är så jävla bra! (Så jag svär, men blir oftast så när man tycker nått är bra).. Men, ta det på ett bra sätt. Ta i som bara in i den imorgon (fredag)! Håller verkligen tummarna!"

Haha, fan jag måste vara bland den roligaste människan ibland. Fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah! Du och Erik alltså!

"Det pirrar i magen när jag lyssnar på honom"

Haha!

2010-02-07 @ 21:41:46
URL: http://sophiesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0