Take care....

Vad är det som händer nu då? Jag mår illa till och från, ena stunden är jag sugen på godis och när jag väl köper det sitter jag bara och kollar på den, "varför köpte jag det där för".... Det gäller inte då bara godis, utan allting! Sen jag som prövar på allting har nu köpt dessa nya tuggumin som har kommit ut, Läkerol - Salvi. Vi får se hur smaken är! Nu ska jag lägga mig ner igen, och take care of my mage.

Imorgon är jag ledig, och på onsdag hämtar jag ut min studentmössa!
Hoppas ni mår bättre än jag, det har dessutom inte varit min dag idag! Ibland är det så skönt att ha någon att prata med som verkligen FÖRSTÅR... Sen har jag frågor som nog har ganska dumma svar, men jag gör det som känns rätt, så säg inget om att jag gör fel! Jag har mina val, ni har era.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0