Äkta vara

Ja, då var jag här igen. Jag har väl inte haft mig ro och känt för att sitta här och skriva. Vilket jag inte heller känner just nu, men jag gör det iallafall...

För det första, för att få nått jobb osv så är det väl en möjlighet att flytta, stannar man här så är det så här man kommer leva, utan jobb, och utan allt. Så, ett önskemål, Jönköping eller helt enkelt åka utomlands för att dessutom rensa och radera!

Sen, är frågan, vad fan har man vänner till? Ärligt talat, jag kan själv inte finna ord för det. Men jag kan säga så mycket som att jag är trött på det här nu, så det som kommer till mig, hålls för mig själv, och så får det bli... Om det inte är så att jag fått körkort eller så, men det kommer nog dröja ett par år där också skulle jag tro.

Iallafall, idag som det ser ut att bli beroende lite på mitt humör så är det Sara & Linda som gäller, ingen utgång denna gång, kan vara väldigt skönt det också. För en gångskull bara sitta hemma, dricka & ha det kul. Men som sagt, bara beroende på mitt humör.... Dessutom får jag inte missa Erik, rocktema och hur bra kommer det inte bli? Jo han är ju helt enkelt bäst om ni frågar mig.

Nu ska jag göra iordning lite här, dammsuga upp lampa jag hade sönder här hemma som ingen petat på, men jag gör det. Arvingarna går i spelare, perfekt!

Kommentarer
Postat av: David

hej babe =)...

Du låter lite deppig är det nått spec. som har hänt?

Om du vill kan jag komma in till dig nån dag nu i veckan.. har ju lov..



love and miss you <333



Din Däjvid

2009-10-23 @ 16:18:47
URL: http://dawwmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0