You sink into my eyes, your behavior can not continue as it does

Då var det avklarat. Ladies night inträffade igår, och vilket drag det var på oss brudar! Helt fantastiskt. Gör om det om ett år igen, men då blir det att lägga pengarna på liiiite mer :)
Kvällen var som sagt KANON.

Nu är jag barnvakt och funderar på en chips påse, hade ju varit någon alltså. Vi får se!
Nu är han ganska lugn, han försöker skrämma mig (TROR HAN JA) men jag ser honom så han lyckas inte så bra med andra ord. Mohahaha!

Ne nu ska jag slänga mig framför tv:n, det känns som att någon har dragit ut hjärtat på mig. Jag orkar inte en gång till, nu får det vara bra!

you got me to believe, but you betrayed me.

Kommentarer
Postat av: Josefine, Din fru!

Ladies Night var bäst, VI VAR BÄST HELT ENKELT! <3

2009-10-04 @ 12:13:38
URL: http://josefline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0