Amen jag är ju för duktig!

Sådär, fixat och klart... jag tänkte "nemen jag tar och bakar lite till folket som kommer imorgon", och det fick bli kladdkaka! jag funderar dessutom på att kanske göra en till, man vet ju aldrig hur det blir med folk, men bestämt är det att det blir Farmor, Farfar, Emma och Robert :) ... vi får se, har ju bullar och cheesekake också, inköps nog några kaker eller liknande skulle jag tro.

Sen tänkte jag ta tag i en storstädning också, Viktor hjälper ju aldrig till som alla säkert redan vet (ni som känner mig)... dessutom skulle det väl inte bli "bra" om Viktor hjälpte till, så det är väl bäst att göra det on my own. Fan vad jag är duktig alltså, helt sick.

IMORGON ÄR DET JU FAKTISKT INGEN VANLIG DAG! :)

Ikväll blir det ensamt hus, mamma jobbar till 10 (?), pappa ska iväg på Fiskars träff (folk från hans gamla jobb) och Viktor kan jag gissa på att han är hos Sebbe!

Nej, dammsugaren och allt som ska användas väntar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0