As you die

Tjillevippen. I tisdags träffade jag min syster, efterlängdad eftersom att jag knappt träffar henne längre förutom på krogen, inte direkt så att hon har tid att stå och prata med mig då. Så vi tog en fika på stan, Emma, Linus, Becca och Linus kusin Emelie!

Efter det hängde vi med upp till Linus och kollade Idol & Andra Avenyn. (Y) Sen gick Emma, Jag & Linn till momangen och sedan upp till Emma, jag blev kvar där över natten för jag orkar inte med strul med bussen. Vi satt uppe till 3 om jag minns rätt.

Emma & Linus sitter i cam + mic & vid Emmas huvud ser det ut som att det är något spöket som står vid fönstret. Till sist fick jag och Linn det till att "DET STÅR NÅGON OCH RUNKAR DÄR UTE PÅ DIN BALKONG". Ok, att det finns folk till allt, men en sån har jag inte träffat mig på än, och tur är väl det!

Igår, kollade jag på Hannah Montana The Movie, igen. För mig är det väl 6 gången eller nått. Sällskap denna gång, Emelie & Sophia. Och jag har sagt att jag ska lära mig dansen, den sitter i huvudet nu, men inte på golvet. Den är lite klurig, men den ska sitta inom kort! Emelie och jag kämpade där hemma hos henne igår, haha.

AMANDAVARDET
10. Har du lurat hela svenska folket genom att spela “dum blondin” för att kunna tjäna pengar och få en känd blogg?
Svar: Ja

Vad är det inte man han trott med alla dessa blondiner? Alla är i samma sort och jag tror dom gör precis samma saker, spelar "dum blondin" för att tjäna pengar och bli känd, för en blogg ! Jisses Krösamaja säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0