Hur stort kan ett frågetecken bli egentligen, undrar jag

jaja, det blir nog inget barnsittande för min del. Simon skulle sova över hos en kompis, så det kan bli nått om att jag åker dit ifall han vill hem! han ska ju inte behöva vara ensam stackarn.... (dessutom får jag ha min kropp oskadd, haha)

så istället blir min kväll lugn som sagt, ifall det skulle komma upp om att åka dit, rör mig mot Fija och umgås och har det allmänt trevligt! (hoppas bara inte hon smittar ner mig, men det får bli på egen risk, jag menar mitt liv, finns det ens ett liv ? ne, inte mycket till liv där inte)

Jag pratade lite seriöst med Emma förut, jag vet att du inte menar illa, för det gjorde inte jag heller, svårt för dig att veta dessutom hur allt ligger till, eller låg till! Säger ligger till också, för allt som finns här runt om är ju inte tillräckligt bra! Jag vet ingenting längre, men jag fick goda ord av Emma idag, och Fija, alltid skönt när någon värmer ens hjärta!
Men som jag sa till Emma förut, att jag är inte alls sugen på att träffa nytt folk, inte för tillfället, jag klarar mig med dom få jag har, vart dom nu står... I have no idé! Dessutom är det inget jag tänker lägga ner tid på, jag vet inte vad jag ska säga mer om det, helt enkelt jag vet ingenting längre. jag vet inte vart dom står, det orkar jag inte räkna ut nu heller så om jag tänker efter, vill inte, orkar inte, bryr mig inte för studen, kämpar inte, varför ska jag  ?

Nej, nog om det, jag blir bara så förbannat trött. Nu ska jag göra det sista, sen ska jag till Fija där jag antar att jag kommer få prata ur allt med henne. Eller om jag skulle behöva ett Gituar Hero (för mig själv) och få ur mig all ilska där!

"Livet går vidare", nej det gör det inte, eller jo det gör det, men bara till samma skit!

Gulliga människor, måste intas här.

Emma: du är inte en dryg jävel du får varenda människa att må bra.. du gjorde mig glad igår iaf..:)
hahah det spelar väl ingen roll om det är skämt roligt är det och jag har alltid kul med dig!

Fija: känner att jag behöver någon här hos mig ikväll, och du är den perfekta vännen jag känner att jag vill ha här hos mig! <3

!!!!! så, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0