En kvinna alla vill ha

Idag har jag varit så duktig känner jag, jag har bakat, jag har städat, storstädat, diskat, plockat i ordning. Och sist men inte minst fick jag mat i magen också! Det sista jag tänkte göra nu det är att gå ner till tvättstugan och kolla om det är torrt och vika ihop allt, sen är jag klar för dagen! Ögonen och hela kroppen är slut, och jag känner hur trött jag är..... så idag blir det en tidig sömn mot vad det brukar bli! måste vända på dygnet ibland också..

Jag hoppas min kladdkaka blev god, vänta och se imorgon om någon vågar ge sig på den!

Nej, tvätten, kolla klart på Kändisljungeln och sedan lägga mig i sängen och slockna i guess, tror inte jag kommer kunna vara vaken om jag lägger mig där!

Hoppas på en bra dag imorgon, inga sura miner, inget "emot Sara" stuff. Då jefflar....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0