Flickan som lekte med elden

Nuså, hemma från bion med mina två älsklingar (haha). Nej, om vi ska säga Josefine & Rasmus istället, folk kan ju börja undra snart! haha igen.
Det blev att se Flickan som lekte med elden, och ärligt talat hur snygg är inte bruden egentligen? Svaret från mig kan ni få direkt, hur jävla snygg som helst! Nåväl, den var bra, men den första var bättre, faktiskt.. men den är mycket värd att se, absolut, helt klart!

Har dock spelat lite Gituar Hero idag, gick ju bättre än sist, dessutom har jag sjungt lite singstar också, vad kan man säga, jag är eran nästa Idol 2010 (Y) !

Nu ska jag lägga mig och kolla på Pelle Svanslös, det var ju åratals jag såg den, sen ska jag sova för det bär upp tidigt imorgon, staden med Kossan, förlåt my lööööv. (Josefine, my best woman)

Säger också, DEN ANDRA OKTOBER! HELL YEEEAH....

PUSS OCH GODNATT, JAG HAR EN HELDEL ATT TÄNKA PÅ, HUR JOBBIGT SOM HELST, OCH BRA MÅR JAG INTE UTAV DET, MEN HAR JAG NÅTT VAL ? NIX. VÄRLDENS HUVUDVÄRK OCKSÅ, SUCK VAD JAG HAR DET JOBBIGT IBLAND! MEN SÅ ÄR DET ATT LEVA MITT LIV, "GLÖM DINA BEKYMMER, IMORGON KOMMER DET NYA", EXAKT SÅ KÄNNER JAG, MJÄK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0