Ibland kan jag vara skämtet i ett så att säga ett skämt

Yeeeey,  var på stan idag, igen, med min fantastiska vän, hon ändrade sitt hår och blev numera nöjdare! dock har jag upptäckt att mina slingor syns lite faktikst, men det är inte det resultatet jag var ute efter! ändring ska det bli... hämtade eller köpte ut biljetter tills på fredag då det är fest, yeeeeha!

Dessutom hämtade vi ut våra biljetter tills nästa helg också, synd för dig Jerry som verkligen trodde att du hade så rätt om vad det var vi skulle göra, utomlands trodde du, jo hade det varit så väl hade jag nog varit den lyckligaste! för rik är man ju inte, inte som en bankomat. HA-HA!

I måndags hände ju mig nått igen, som vanligt, jag "gjorde bort mig", eller var inte riktigt med.
Hos Josefine och alla sitter där, alltså, Josefine, Carina, Micke, Emelie, Tim, Michelle, Rasmus & Jag,
Då jag helt plötsligt stänger av öronen och äter min mat och höra bara mitt namn då Josefine säger : Då menar du Sara med va?

Jo, jag reagerar och säger "vad ska jag göra?"...
Alla skrattar och säger "du behöver inte göra nånting"
Utan det dom pratade om var att Carina sa: jag mår bäst när vi sitter samlade såhär, hela familjen.

Förstår ni inte skämtet är ni tråkiga... haha, jag älskar att leva med mig själv ibland, jag kan till och med själv skratta åt det, för jag är så trööööög. (jo, dags att bli blond tror jag, alla ser det ju på mig ändå hur mörk jag än skulle vara i hårfärg, suck)

Jag känner att någonting är som det inte har varit förut, jag kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Carina

Visst tillhör du familjen Sara!

2009-09-24 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0