Inte kul att veta, kanske

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska kunna ticka lite snabbare, varför ska den alltid stanna när man väntar på något ? Världen är konstig...

jag ska till stan och möta upp Fija, måste dessutom ha nått i magen, ska också lämna tillbaka en film jag hyrde igår, nämligen män som hatar kvinnor.. tredje gången jag ser den nu, men vafan, den blir ju inte direkt dåligare för det! det är nu man vill se flickan som lekte med elden, men jag tror det får väntas med det!

nemen om man ska gå då, jag är ju inte hemma, så det är inte långt till stan från Danne, så en prommenad skulle ju inte skada, även om jag är lite seg.

Tuddeluuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0