Kan ju undra vad min hårfärg är.....

yeah yeah, wow wow. som Martin hade sagt! Inatt har jag inte sovit bra alls, och vaknade inte heller på ett bra sätt kände jag, men så kan det vara ibland! Idag ska jag vara barnvakt, säger det återigen, kommer inte med en chans komma hem utan ett sår eller blåmärke, killen är ju fan NÄSTAN starkare än mig, suck.....
Vi får se, det löser jag utan några problem

Igår var jag hos Emma, det började med kaffe och slutade vid midnatt. Idol, Kändisljungeln, Dirty Dancing, GH (Gituar Hero)...  Nämnde jag förresten att jag är bäst på´t, men inte om ni frågar Emma kanske! Lika bra som jag är på att spela trummor i Rock Band, där får ni dock fråga Josefine.

Nej, slut på det roliga här nu. Fast en sak som var ganska rolig igår, jag kände mig verkligen skit dum.
Emma bad mig gå fram till datorn och kolla vad en skrev (vet inte namnet) och så utbrast det "men det står ju nått här"
Emma: Va? vart ?
Jag: här i msn rutan (så såg hon väl vart jag kollade)
Det tog mig en bra stund, jag satt där och knepa och knåpa och Emma säger : (antar att hon först skrattar), Sara jag har en msn ruta så man ser igenom!
Jag: va.... och efter en stund "aahhha."
För det jag såg var nämligen någon från Facebook "ta bort" osv. Och jag rörde lite på rutan för att sedan förstå lite extra, kände jag mig dum eller kände jag mig skit dum när jag gick där ifrån ?

Dock tyckte Emma det var det bästa igår.... mjäk! Förresten, vi åt pizza och hade det mysigt och trevligt igår :) Tack för kvällen bruden.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0