TAKE ME FOR WHO I AM, OR JUST LEAVE IT

Jo, fredagen var bra. Mycket folk ute, men dock en massa bråk också, typiskt Motala att bli värst då! Har inte folk vettigare saker för sig än att slåss? Det handlar väl mycket om vuxenhet också :) ! Frågar ni mig så tycker jag det är fruktansvärt larvigt, men folk förstår inte det. Alltså, det är ju likadant som att man skulle ta en pistol för att mörda någon ? För jag menar det tar ju aldrig slut när ett bråk väl har börjat, den ska gå på den, osv osv.
Okey, pistol kanske var lite att ta i, men vafan.

Jojo, men kvällen blev lyckad, dock hade jag nästan lust med att få den där DJ saken på en annan planet, men tillslut funkade det väl, dock inte som jag ville men tur för honom att han sa nått överhuvudtaget. ANNARS hade jag varit lika mogna som dom som slåss :) !

Lördagen blev det fest hos Sara & Linda, eller hos Sara, jo men det var väl trevligt, slutade med att jag fick världens huvudvärk av att alla satt och rökte inomhus, eller vardagsrummet, det var som att vara inne i dimman, som att någon på harrys varit där med en rökmaskin, det var vidrigt! Dessutom var jag nykter, dessutom luktar det illa, dessutom så ska jag inte fortsätta, då får jag väl bara skit. Men, jag drog, jag kände att det där var inte vart jag ville ha min kväll, dessa Jönköpingsbor, tjena pommes. Fräna killar har jag "hört". (NOT)

Jag mötte upp en ganska full Daniel, så jag hängde med honom, och jag säger att jag hade gått hem också om det varit så, för nej för lördagen. Dessutom hade jag kläderna på mig som jag hade på fredagen, inte duschat, ingenting, var det jag som var mysig eller bara rent äcklig ? Jag har svaret, riiiiktigt äcklig kände jag mig! Urk

SNART ÄR DET DAGS FÖR FREDAG IGEN, AND I LIKE IT ! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

UUUUUHHHH, FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG, HERE WE COOOOOME

2009-09-30 @ 14:00:02
URL: http://josefline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0