Välkommen hem min sköna

Tjaba, tjena, hallå!

Min födelsedag var helt okey, vet inte vad som skulle kunnat göra den bättre? Antagligen nånting, secret... jag fick iallafall mycket användbara saker, sånt som behövs helt enkelt! Så har jag inte mer att säga om den dagen faktikst, eller, jag fick pappas goda mackor! Gladare kunde jag ju inte bli när jag kom hem och såg dom. Jag var förresten hon Fia innan, och jag fick TVÅ pussar av Simon, annars brukar det bara vara stryk, vilket han återgick till sen.... Nåväl!

Nu, sitter jag och dricker en Johannakaffe sak, den är frukstansvärd god, godare än vanligt kaffe... Men jag vet inte om jag lyckas lika bra som henne?

Tydligen så är Daniel min "HappyMan", och det blir väl lättast så också, att folk får tro det, eller min mamma rättare sagt....(den har kommit hem nu också) "hur vågar hon skriva ut det i bloggen", jo enkelt och gjort, pröva själva, det är inte så svårt. sen att jag dessutom inte har så stort careface på det heller... men, nu ska jag ta mig en dusch, känns som en bra idé!

Puss, jag vill åka på kryssning den 21/19, THE POODLES ombord, och inget snack om saken, kommer jag vara ombord så ska ju bara Jacob med till min hytt, "fuck it"......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det vart nog lika bra som min "specialkaffe" :)

MUMS! PUSS

2009-09-17 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0