Vilket underbart minne

Yeey, idag träffade jag upp min fru på stan, vidare till frissan där hon skulle klippa och färga håret, dock blev hon inte riktigt nöjd med färgen, dessutom kan jag säga att hon är inte heller blond längre! Tycket faktiskt synd om henne....
Sen tog vi en frukost, ganska sen sådan, varv på stan, inhandlade en halsduk till vintern, som snart är här dock.. sen köpte jag en klämma till håret. vidare till ica maxi för att leta upp en grej och Josefine inhandlade ett nytt singstar, hehe :) Vad tror ni vi har gjort ikväll? Någon som kan gissa?
Sen köpte jag slingor, och gud så det syns, NOT, jag får köpa mer och hålla på, jag har ju varit här förut, så att säga på ruta 1. och nu är jag där igen, kämpa ska jag, ajjemen! Men jag lär väl få gå till frissan också och klippa av mig halva håret när jag är klar. fast riktigt så mycket kommer jag nog inte färga, haha...

Nu ska jag kolla på Pelle Svanslös tills dom lägger upp avsnitten från Roast På Berns, jag hade ju annat för mig då så att säga! Sen ska jag äta mina djungelvrålsklubbor, göttans.
Min dag har varit suverän, klart, jag har ju varit med min älskade & bäste vän :) Hon är fan den som jag kan kalla bäste vän, och den sanna jag någonsin kunnat kalla bästa vän! jaja, det finns väl undantag med henne också, det är när man måste få höra historien 1000 gånger, men det har jag ju redan sagt, men inte fan utsätter jag för att inte älska henne för det! för det gör jag ju, av djupet av mitt hjärta :), puss....

Sov gott, jag ska try iallafall! är inne på så många tankar igen, suger endel va ? think so.. Antagligen så får programmet mig på bättringsvägar, eller Pelle, (Bill&Bull) !

En dag jag verklligen uppskattar, och det var första gången någon gjorde något sådant mot mig, förhoppningsvis inte sista gången!
Jag hade haft en rutten dag, som (nästan) alltid, telefonen ringer, jag svarar, på andra luren är det Pelle, han ber mig komma ut. Dock var jag mitt uppe i ett plugg då, men jag gick ut. Prata, och så säger han:
- Dom här är till dig
Och tar fram en fin, hur fin som helst verkligen, bukett med rosor.
Jag: Men Pelle, det hade du inte behövt, ger honom självklart en kram.

Åh, jag blev så glad då, och jag tänker fortfarande på den dagen, jag kommer inte exakt ihåg vad det var han sa, men nått i den stilen. (ovan), jag saknar faktiskt honom, och våra nattugglekvällar, prat om allt & inget! Han är verkligen en underbar kille, som han var då, jag tror inte han har förändrats så, ingen tvekan om saken att han är lika underbar som då! ett stort plus till honom, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0