What a wonderful day

Vilken dag, upp tidigt för att senare möta upp Johanna på stan. För mig blev det ingen fika utan det fick bli en frukost! Men vem klagar över det? Frukost på stan och bestämma alldeles själv vad man vill ha.... jag klagar inte

Efter en tur på stan blev det bestämt att åka hem till Johanna för att se hennes nya lya. Och den var verkligen fin, helt klart ! Innan vi for hem till Johanna hämtade Bekka upp oss på stan. Saknade tjejer det där, men hade vi det trevligt? Självklart hade vi det..

Johanna berättade om en katt hon hade som gömde sig på hennes trädgård, efter mycket låtande som katter så kom den fram, och var den söt eller var den söt? Smal som jag vet inte vad, jag antar att den inte fått mat på dar, vilket vi snabbt vände på. Den verkar ha blivit överlämnad ! Inte ok...
Så, vi handlade mat till stackarn, eller Johanna, vi tog in den för lite värme, vi lekte, den bet mig första den gjorde (typiskt att det var mig den skulle på liksom)... Men hon verkade trots allt tycka om mig, full av fästingar dessutom, urk ! Men den fick kärlek och värme + mat, så nu lär den inte vara döende.

Igår beställde jag min Happy Man också, hoppas den kommer inom kort! Kände för att ha en man som inte sviker :)! ganska så klokt, batterier liksom, inte svårt att fixa... tror nog alla vet vad jag pratar om! Den ska komma inom 3-5 arbetsdagar, så antar att den kommer nästa vecka någon gång :)..

Nej, nu ska jag kolla klart på Pirates Of The Caribbean. Nämnde inte att jag för all del har kört singstar idag, det var inte igår jag gjorde det, fööööör längesen känner jag. Pizza & härligt umgänge, en helt fantastisk dag med tjejerna! Thanks for that. Har ju saknat det & ni kommer ju alltid vara min brudar no matter what! Puss på en underbar dag med underbart umgänge.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kåta sara fixar mannen alla vill ha!

2009-09-12 @ 22:14:40
Postat av: Johanna

Dagen var underbar med dej o Bekka. Måste göras om snart. love you darling. grattis på din födelsedag



'din johanna <3<3

2009-09-13 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0